Monday, December 22, 2008

Marble Chocolate Cheesecake

hmmm...back dated n3 lg. mmg tak up-to-date sungguh la aku nih, sobab eehhh.....celcom bbd kat umah aku tak hape kena tah....lembap tahap cipan.....bengang yer aku. sib baik bulih cilok2 time kat opis ni tuk updt, kalo tak....bekulat la citer aku.

Ahad lepaih....kerajinan melanda, terasa nak buat kek, so...pi la merayap kat fp K.liza cari resepi Marble Chocolate CheeseCake, teryata percubaan pertama aku menjd...hasil yer.....

rase yer, mmg besh.....cuma tak jd secantik k.liza puye...sbb cheese aku tu dok mendap jer kat bawah....tak bercorak marble pun.....ngape yerk?????

Petang plak......heroes aku merengek nak mandi kat mini pool kat luar tu (yo..yo jer, mini pool plastik jer....wakaka)

cuba tgk si azam......

beria-ia jer tgk a.long dia buat mcm tu....

pas tu tgk kat bawah ni......apa dia nak buat....

ada hati gak tuh nak buat aksi mcm a.long dia......

**********aku nak letak slideshow mandi manda dorang kat sini, tp tak lepaih ler plok....pasey apa??? aku pun tak tau.....ntah aku ker yg tak cukup IT atau mmg tak leh....so, aku letak sat lggg.....kena separate n3....

2 comments:

♥ i'me ♥ said...

wahhhhhhhhhhhh........ko tau dah jue.. aku dari dulu nak try buat cheese marble choc kek ni tapi kau lak yg dah buat.... cayalah!!!! pas ni aku dtg, idangkan aku dgn menu ni tau... aku nak rasa!!!

uihhh....galaksssssss si azam tu... tak larat tgk pose dia yg masa adam baru nak landing.. comei je... hmmm....kali ni berbaju lak anak2 kau yek... ni mesti mama soh pakai..sebab nak masuk blog... hahahaha... kalau yg sebelum ni aku rasa diorang mandi dlm keadaan "terlampau".. betul dak????????

Ciklinn said...

wah sonoknya bermndi manda walau kat kolam cinonet... siap berswimming sut bagai...hehehhehehhe

akak linn pun sukalah wat kek itu...tapi budak2 ni kalau linn buat mesti duk pilih itu cheese jerk... camno tu