Saturday, January 10, 2009

Happy Bday...My Dear


10 JANUARY 2009...........hari ni dear hubby dah genap 33 thn, meningkat lg satu thn laaa YANG, dah tua......ooopppssss, bukan tua.......semakin matang

MAMA/A.LONG/ANGAH/AZAM........
DOAKAN SEMOGA PAPA PJG UMUR
DIBERIKAN KESIHATAN YG BAIK
(kalo buleh berenti ler merokok, bahaya tuk kesihatan......pesanan dr k'jaan m'sia)
BAHAGIA & CERIA SELALU ngan we all
(walaupun kadang2 memeningkan kepala....ngan kerenah kami sema)
SEMOGA TERCAPAI SEGALA IMPIAN
(skrg ni impian hidup nak jd kaya tak tercapai lg, wakaka......buleh ker YANG????? whatever it is, mama akan selalu doakan dan akan sentiasa berada disamping papa tuk sema capai sema impian tuh, kalo dia kaya....aku gak yg bergaya.....kihkihkih)
Agenda hari ni..... jap lg pas keja aku n family akan kuar celebrate bday papa, pas tu gi cari hadiah bday dia (kalo aku buat dek jer, nti masa bday aku, jawab yer.....tekulat2 la tadok hadiah....so, kena buat investment dulu....hehe) ......but this time no bday cake lg.....sbb apa........ sbb mula yer aku plan nak buat cuppies on my own, selepas ku korek2 tips2 dr sifuku, jgn tak caya.....but since aku pun nak g belaja buat cuppies esok, so.....cuppies tu utang dulu la.....tp tguuuu.....hasil deco aku nti.....

3 comments:

♥ i'me ♥ said...

uihhh...ada gaks mention nama aku w/pun secara tak langsung tu.... hehehehe....

HAPPY BESDAY TO MR MEGAT!!!!!!!!!! semoga segala impian akan tercapai... uih... takkan kalau ko tak bagi hadiah, dia tak bagi kat kau balik... hehehehe.... sib baik la kamal tak gitu... aku sokmola tak bg hadiah... tapi dia bagi laa.... tapi dia lebih suka bg time bukan besday... mmg surprise laa, takde angin takde ribut, dpt hadiah..... sabo jela kan... :P

WEH... aku tak sabo ni nak tunggu hasil deco kau... buat gempaks2 tau.... sebab dah berguru mesti confident sket nak buat nanti.. all d best for tomorrow...

Jue said...
This comment has been removed by the author.
♥ i'me ♥ said...

re: weh..kat sekolah haziq tu rasanya takde tie yg ikat2 tu...semua mcm ni..even anak sedara aku yg darjah 5 pun pakai yg ni.. cuma 1 je, masa awal2 dpt, kena jahit siap2 kat belah atas tu... takut tercabut.. sebab diorang jahit tak kuat.. aku ni kalau bab tie mmg fail..tak reti ikatla.. kamal pun bukannya pakai tie pegi keje, maklumla kuli cabuk je.. hehehehe....